Anul 2020, fiind un an neobișnuit, a adus obligații și obiceiuri noi în viața noastră. Una dintre aceste este purtarea măștilor. Am așteptat să treacă perdioada asta repede, dar cum se vede, măștile vor rămâne cu noi mai mult timp decăt ne-am gândit. De aceea din această obligație a devenit un trend. Designerii brand-urilor mari au început să creeze măști personalizate foarte interesante. Iată câteva măști personalizate dintre aceste creații umitoare!

Burberry a lansat o mască personalizată, care aduce caracteristicile brandului. Ei au lansat această mască personalizată în două culori. Materialul din care este facut este tipic, folosit de Burberry. O mască personalizată de la Burberry costă £90.

Și Fendi, casă de modă italiană de lux, a lansat o mască personalizată, făcut din mătase, cu printurile logo-ului brandului.

Louis Vuitton, faimoasa casă de modă franceză a început să fabrice măști, în mare parte asemănându-se cu faimoasa lor gamă de genți care prezintă motivul LV.

Grupul de modă de lux Chanel, a lansat producția de mască personalizată. Și aici putem observa, folosirea materialelor, semnele brandului, mai ales la folosirea materialelor. Lângă acest fapt, masca personalizată este dotată și cu o broșă cu inițialele brandului. Ei au mai făcut mască personalizată și cu imprimeuri sau strasuri și mărgele lipite.

House of Masaba a început producția de mască personalizată non-chirurgicală, ținând cont de toate standardele de igienă și siguranță. Aceste măști sunt lavabile și reutilizabile și sunt acum disponibile pentru vânzare pe site-ul mărcii.

Masca personalizată nu are limite, dacă suntem creativi, avem idei haioase putem să avem o mască personalizată imaginată de noi, nu numai de branduri mari.