Hainele pe care le purtăm au devenit un mijloc de a transmite un mesaj, de a ne diferenția, de a ne reuni penru un caz important, ori de a atrage atenția celor din jur. Pozele și sloganurile care apar mai frecvent pe tricouri bărbați și de damă sunt un canal de comunicare. Black Lives Matter, care se ocupă de problema civilizației americane, și nu numai, profită de acest lucru. Ieșind pe străzi, cu tricouri personalizate oamenii protestează împotriva inecualității, rasismului, naționalismului. Mulți oameni, care poartă această îmbrăcăminte, transmite opinia lor și o cerere pentru autorități.

Compania Adidas, Nike, Reebok și diferite alte branduri cu influență globală susțin această mișcare. Ei au lansat vara aceasta colecții întregi de tricouri bărbați, femei afro-americane pe ei sau mottouri tematice atrag atenția celor ignoranți. Ceo-ul companiei Adidas afirmă că și ei au luat măsuri de a oferi șanse egale tuturor. Astfel, au făcut donații, au angajat mai mulți oameni din comunități afro-americane, și au stabilit fonduri pentru studenții care suferă de acest dezavantaj.

În concluzie câțiva oameni curajoși care luptau pentru un concept în care au pus toată credința lor, declanșează în urmă o mișcare internațională, în care au un rol cheie tricouri bărbați și de damă cu inscripții.